onsdag 2 april 2008

Tar åt mig såklart

Just nu är det ganska kul o bo ihop med min 3-åring kan jag säga. Får man inte uppskattning från nån annanstans så får man det i överflöd från henne =)
Värmer kommentarer som dessa eller inte så säg?

-Mamma, du är så jättebra på o göra frukost till mig!
-Mamma, du har så fin mage! (tur att nån tycker det)
-Mamma, du är så bra på att betala/tanka/äta/klä på mig/kramas.... You name it!

Jag är så bra på så mycket just nu enligt Storhönan. Får kommentarer om allt. I vanliga fall hade man tänkt att "jaja, det räcker med smör nu" men när det kommer från en liten 3-åring så kan det få passera =) O hon är så bra på mycket hon med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon tycker om sin mamma :-)

Anonym sa...

Jag hade också velat haft en treåring här hemma som kunde höja mig till skyarna.

Anonym sa...

Ja, det är så underbart o va så uppskattad. Att det kommer från en 3-åring struntar jag i =)
Om ett år är det väl bara dumma mamma som gäller så jag njuter nu...

Anonym sa...

Hon är väl för härlig!
Puss från farmor och sååå synd att vi inte hann träffas när ni var nere i stan! Min rygg är fortfarande kass, jag har inte vågat dammsuga på över en vecka hemma, och då kan ni förstå! (och med en hund som just nu tappar vinterpälsen till råga på allt)
Jag snubblar på dammråttorna! Uch,
vad skitig jag känner mig! ;)