fredag 7 mars 2008

HON GÅR!!



Nu börjar det lossna för lillhönan som länge tagit nåt steg här o där mellan mig o bordet men stått stadigt o klättrat bra länge. Idag tog hon sin första vingliga långtur. 11 månader är hon. Är man stolt eller är man stolt! Hon gick från ena sidan av rummet till andra där jag satt. När hon väl kom fram blev hon jätteglad men sen tvärarg o gav sig inte förrän jag flyttat bort till andra sidan igen så hon kunde gå tillbaka, till slut tog hon sig hela vägen mellan väggarna utan att sätta sig ner =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

stor flicka nu :-)

hönsmamman sa...

Ja, alldeles för stor. Hon e ju min lilla bebis ju =)

Anonym sa...

Farmors duktiga tjej!
Det är så roligt att seatt hon helt plötsligt fattade och sen ville hon inget annat än att gå,gå,gå!
(såg det ut som alltså typ!)

Anonym sa...

Ja, hon gav sig verkligen inte. Upp upp upp hela tiden o körde mig verkligen från ena stället till det andra för hon ville gå MOT mig.. Roligt är det!