onsdag 12 mars 2008

Min matlagning når inga gränser

Igår var jag bara en lite usel moder. Igår fick mina barn iallafall lagad mat (om man räknar att koka vatten som laga mat o dessutom i vattenkokaren). Efter ett bra dygn då jag låg i som värsta tornadon o gjorde rent precis överallt, skruvade upp trappgrinden, sanerade köket, tvättade o bytte sängkläder o till o med putsade en del fönster så vaknade jag dan efter (alltså igår) med en ny omgång magsjuka. Men då kunde jag iallafall ligga utslagen på rena golv =) På min bra dag var ju lillhönan sjuk så då åt hon mest välling o gröt men igår fick de alltså uppleva kulinariska snabbnudlar. Återkommer nån gång när jag vaknat till liv igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du har varit duktig att hålla på så när man är dålig ,städa ,montera upp trappgrinden m m m

hönsmamman sa...

Tack, du e snällare mot mig än vad ja e mot mig själv =)