söndag 16 mars 2008

Musikalisk?


Jag ska lära mig o spela gitarr =) Så jag kan kompa när svärmor sjunger!
Idag var jag på min allra första lektion. Vi var 5 st o alla tillhör vi familjen så vi hade jätteroligt o faktiskt så lärde jag mig nåt. 3 låtar fick vi börja med o öva på. Visst lät det lite bättre när vi alla spelade samtidigt (1 kunde spela sen innan, men ville va med för skojs skull o så kan han sjunga bra till o läraren kan ju spela såklart) än vad det låter nu när jag spelar hemma men jag måste ju öva.. Min man o tillika mörker i mitt liv just nu *S* sa att han trodde att man skulle få slippa oljud nu när ungarna lagt sig o sen frågade han om det skulle låta sådär??
Vilket stöd man har från sin klippa i livet va? Bara för att han inte fattade alls o hade alldeles för feta fingrar för att få till ett ackord *S*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till

Anonym sa...

meeen,, vilken jävel.... han skulle bara veta vad Magnus får stå ut med... när han ser på tv tillåmed...

hönsmamman sa...

Ja, han såg på fotboll, kanske var där skon klämde =)

Anonym sa...

Vad nu då? Ni får det ju att låta som att det är JAG som är den skyldige! Jag är ju offret...

Anonym sa...

Vet du inte att du är skyldig till allt! Eller hur gick den där historien nu igen. Karlar är bara skyldiga till 2 saker här i livet - allt dom gör o allt dom säger =)