fredag 5 september 2008

Jag är inte trött

Nu sitter jag i skolan o bara väntar på ett mail som aldrig verkar dyka upp =(
Om jag tvingas göra hela kursen på 2 veckor när jag egentligen har 10 veckor på mig så är det kanske itne så konstigt om jag inte klarar det. Men är det mitt fel då. Att det ska vara så svårt att få ut ett litet mail?

Snart är en hel vecka avklarad o det känns väldigt bra. Dock har jag ingen tid eller energi att skriva nån bra blogg åt er. Mitt huvud är nog inte van vid att ta in så mycket information på en o samma gång så jag somnar alltid i sängen när jag lägger barnen på kvällen. Jag ligger klarvaken o mantrar för mig själv att jag SKA träna när barnen somnat, jag SKA träna när barnen somnat. Jag FÅR inte somna, jag ÄR inte trött. Sen vaknar jag ungefär en timme senare o inser att det är mörkt o tyst o börjar jag träna nu så får jag vara uppe halva natten...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej släkting! Kollar in din blogg och ser vad du och små hönorna gör. Sänder dig en utmaning kolla min blogg;
http://raglanda.wordpress.com/2008/09/05/utmaning-fran-nystat/

Anonym sa...

Hallå hallå.. Trevligt, ska rota runt lite hos dig oxå.