tisdag 23 september 2008

Självgodhet - heter det så?

Jag är så jäkla bra! Jag vet att det inte är så svenskt att skryta och att det faktiskt är en gymnasiekurs jag läser, men jag är så glad att jag fick tillbaka mitt sista uppdrag med betyget MVG! Jag trodde verkligen jag skulle stupa i just debit o kredit och likvida medel men när jag läste kommentarer som "bra gjort" "mycket bra formulering" och "helt rätt" började jag nästan tro att hon drev med mig. Jag tänkte hela tiden att snart kommer uppgifterna jag inte klarat och får lov att återkomma med andra svar på, men jag hade alla rätt! Nu återstår bara den muntliga betygsdialogen på måndag så nu ska jag repetera lite. Och Sara - du kan sluta räkna, jag mailade envist läraren och sa att ja inte förstod hur hon kunde få fram den siffran och det visade sig att HON skrivit fel =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

BRA Tjejen!

Anonym sa...

Ja, jag känner mig duktig *S*