onsdag 21 oktober 2009

In da hood


Jag verkligen bävar för varje gång jag ska duscha. Jag kommer ju för fan inte in i duschkabinen. Och lyckas jag mot all förmodan ta mig in så återstår paniken över att kanske inte ta mig ut igen.

Först tänkte jag att jag skulle klara mig tills dom var klara i badrummet eftersom jag hoppades på denna vecka, men nu ser det ju kanske lite mörkt ut. Så kanske måste jag krångla in mig en sista gång. Men hur som helst så kan jag inte vara ensam hemma med barnen då duschen står i källaren och idag var jag tvungen ut o handla.

Så för att ingen skulle behöva se mitt icke tvättade hår på 3 dagar och det inte riktigt var mösskallt ute så fick jag bli värsta "Elin in da hood". Så om nån vill värva mig till nåt gäng så talar jag om det redan nu - jag är alldeles för upptagen med att våndas över min personliga hygien för att hålla på o ränna ute på stan o vara tuff.

2 kommentarer:

kÅnstiga tanten sa...

TUSEN TACK för idag, rånar-gangsta-hooooooood-Elin! ^^

hönsmamman sa...

Det var så lite så.. Du kan få bli min privata "ho" som betalning =)