torsdag 8 oktober 2009

Sjukt värre

Antar att jag borde blogga lite så mina stackars 11 intresserade hänger sig kvar. Har inte bloggat på en vecka ungefär märker jag. Undra vad jag ska skylla på? 3 långa skoldagar kanske? Livet? Familjerelationer? Graviditeten kanske?

Att man är på smällen funkar alltid, men det är o andra sidan nåt jag dras med jämt o tidigare har jag ju lyckats blogga ändå. Men har haft huvudvärk hela veckan o igår var vi med klassen på Säters mentalvårdsmuseum (fanns inte heller i ordlistan, men den föreslog vackert "antifundamentalist"?!?) Kan det ha varit för att jag stavade museum fel?

Det var jätteintressant iaf men jag var långt hemifrån o hade glömt min alvedonkarta som har varit min bästa vän ett tag. Dessutom krävs det att man är någorlunda social när man sitter i en minibuss, så lite kämpigt var det.

Maken är oxå sjuk, så sjuk att det helt passerar en förbi att Djurgården gör mål när man är i rummet bredvid. Normalt sett brukar ett mål följas av något slags "JA" eller "härligt!" Men nu hördes alltså inte ett ljud. Han är nog på dödens rand. Säkert nån grissjuka eller nåt.

Inga kommentarer: