torsdag 15 oktober 2009

Förvarning

Tänkte blogga en massa igår. Men sen fick dan så fort med massa o göra att jag tror fan jag fick förvärkar på kvällen så jag var tvungen o lägga mig med en alvedon o försöka slappna av. Vill inte ha en bebis 9 veckor för tidigt tack.

Men vad jag tänkte blogga om efter att ha försökt vända det hela till nåt positivt (eftersom jag är en äcklig "se glädjen" människa) är förbannade jävla män som är ute o leker med pistoler. Eller gevär eller vad fan dom nu använder.

Om ni undrar över varför ni inte får se bilder på vårt nya fina badrum, så kan jag tala om att det beror på att allt dom har gjort de senaste 3,5 veckorna är jämnat till golvet lite med spackel typ.
Eftersom jag ringde för 2 veckor sen o dom sa att dom skulle börja förra veckan, men då lyste med sin frånvaro så ringde jag igår. Rösten i telefonsvararen meddelade då att hela veckan befinner dom sig på älgjakt. ÄLGJAKT?!? Finns det verkligen inga viktigare saker i livet än o döda djur? Som att ge mig mitt badrum tillbaka till exempel.

Men det är som om universum känner på sig att jag fått nog nu för nån timme senare ringde det en herre o undrar hur man hitar hem till mig. Så nu verkar det hända något iaf. Imorse smög de in så tyst o fint så när vi kom ner för frukost var de i full gång.

2 kommentarer:

Fröken Blund sa...

Jag tycker du har en jätterolig blogg. Fin. och ödmjuk. Här vill jag läsa fler gånger...

Sara sa...

Nej ingen bebis än tack!