torsdag 2 april 2009

Helfigur

Ikväll har jag pratat med en gammal vän. Eller hon är yngre än mig men vi har känt varann länge kanske jag ska säga så hon inte känner sig gammal när hon läser det här. Vi pratade mycket om mycket o alldeles för länge om man frågar hönorna. Dom fick varken välling eller kvällsfika i tid.

Vi pratade lite om träning och hur vi ska hitta formen. Vi kommer dessvärre att ses senare i vår eller i sommar o då måste man ju liksom ha kommit en bit med den här kroppen, annars får man ju skämmas. Eftersom vi inte setts på länge tyckte hon att jag skulle lägga in några bilder på mig själv på bloggen. I helfigur. Det tyckte inte jag. Så först tänkte jag dra dom gamla vanliga ursäkterna. Ni får välja själva vilken som låter bäst för just er.

* Kameran har ingen självutlösare o mina armar är inte 2 meter vilket gör det omöjligt att få med hela mig.

* Mina armar ÄR 2 meter men jag är så fet att jag inte får med hela mig iaf.

* Batteriet i kameran är dött

Men sen tänkte jag göra ett roligt inlägg av det hela o knäppa små kort av hela mig o så får hon pussla liksom. Efter lite knäppande här o där insåg jag att jag känner mig inte det minsta snygg inte ens i bitformat så jag hoppar över det. Skulle jag få med hela mig på bild skulle jag iaf dra in magen, sluta andas o vända mig i rätt vinkel o bilden skulle inte bli helt korrekt överensstämmande med verkligheten iaf. Så det får bli en bild sen när jag i samma inlägg kan lägga in en efterbild där jag är smal o snygg o sexig så jag slipper skämmas.

4 kommentarer:

Kånstiga tanten sa...

du ÄR fin, kycklingmoder! jag kan knäppa! (flåt om jag sabbade ursäkterna! :( )

hönsmamman sa...

Ja, jag är jättefin så länge jag inte syns =)

Kära svärmor sa...

Du e jättevacker o sexig!
Så de så, pilluttadej!

Mariefreds invandraren sa...

Din man kan ta kort
hahahaha så vissa din vännina