onsdag 22 april 2009

Tråkdagar

Jag har liksom lovat mig själv att aldrig skriva inlägg som vad vi åt till middag, att jag är sugen på chips eller att jag såg en giraff på väg hem från dagis eller nåt sånt bara för att ha något att skriva. Då väntar jag hellre några dar tills jag har nåt någorlunda vettigt på hjärtat. Eller hade jag sett en giraff i lilla Orsa hade jag nog definitivt bloggat om det men ni hajjar. Dessutom har jag jättemycket skolarbete just nu.

Min man satte mig framför datorn ikväll men jag HAR inget att blogga om. Det enda roliga idag har storhönan stått för när jag försökte avstyra ett syskonbråk och frågade om hon ville hjälpa mig med middagen istället. Hon frågade vad det blev o jag svarade spettmat. Ögonen blev stora som tefat, munnen gapade o jag trodde nästan hon skulle börja gråta av lycka. JAAAAAA, skrek hon o sprang till köket. Sen kom hon tillbaka fullt allvarlig: Vad är spettmat för nåt?

Men duger det åt er så varsågoda =)

Inga kommentarer: