lördag 11 april 2009

Jag är nog gravid

Ja, alltså jag hade inte gjort nåt dumt så... Bara det att jag inte riktigt visste om jag skulle hinna klart innan han kom hem. Och den närmaste berkrivningen på hur det såg ut på övervåningen ett tag är väl oframkomlighet o kaos, men jag hade tröttnat på de stora garderoberna som jag släpade ut från barnens rum till hallen i väntan på att bäras ner i källaren (vilket inte kan genomföras förrän snön är borta). Men hallen var så mörk o trång och jag hade lite energi över. Men håll med mig om att det blev bättre. Sovrummet som fick ta emot garderoberna blev väl inte lika snyggt men där syns dom iaf inte o dom ska ju ändå vidare ner i källaren sen. Och om nu undrar över rubriken så visste jag ju inte om att jag var gravid sist jag fick den knasiga idén att göra om helt på övervåningen.


1 kommentar:

Malmöpågen i Mariefred sa...

jag förstår varför du tog bort garderoberna