torsdag 3 december 2009

Andas andas

I avsaknad av Grey's Anatomy passar jag på att se Profylaxvideon min barnmorska lånade mig.
Linda i videon har lärt oss hur vi ska andas o nu ska Staffan utföra lårtricket... Så här gör han.

Staffan nyper tag i låret så det gör ont o så ska Linda öva på att andas.
En kort stund bara.
Sen kommer eldprovet på 1,5 minut.
Lindas jobb är att andas säger rösten.
Rösten säger inget om att Staffans jobb är att göra illa sin partner.

Fast vi vet ju alla att det är Staffans fel alltihop från början iaf. Vad skulle han där o göra överhuvudtaget. Det borde egentligen vara Linda som får ta ut vad hon än vill på Staffan. Och glömmer han att tima videon på Grey's Anatomy medan Linda ligger o föder, då borde hon få köra ett konstant lårgrepp på Staffan resten av livet.

Nä, nu borde jag släppa bloggen o koncentrera mig på att andas istället.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Shit, vad du är rolig!! Har just suttit osch sträckläst det senaste årets inlägg, jag har varit lte lat m. läsningen på sistone, och jag vill säga att jag gillar verkligen dig!
Och, är det dags att föda nu? ;)

Madlar sa...

Va, behöver du träna? Har inte du redan gjort det två gånger?

Cin sa...

underbart!!

hönsmamman sa...

Men Flygis, ett helt år? Har du inget vettigare för dig ;-) Men TACK!

Madlar: Jo, jag har gjort det 2 gånger, men jag tror jag glömde o andas då.