torsdag 10 december 2009

Jag vill ha en get, tack

Jaha, då fyller man år oxå. Grattis till mig. Och om jag ser att det varit 29 st besökare på sidan i slutet av dan, kommer jag att tolka det som att 29 personer avgudar o beundrar mig. Dessutom hoppas jag att jag fått 29 st grattis. Jag kommer inte toka det som att det ser ut att ha varit 29 st besökare när det egentligen bara varit 8, bara för att jag suttit o uppdaterat sidan för att se om någon skrivit grattis än.

När man blir så här gammal som jag önskar man sig liksom inget längre. Eller så kan man inte önska sig nåt, för när man börjar komma till åren borde önska sig hälsa, kraft o mod typ. Men jag har iaf bestämt mig (bättre sent än aldrig) att om någon promt vill köpa en present så vill jag ha en get. En höna går också bra, eller nåt anat skoj på den sidan.

15 kommentarer:

Madlar sa...

Grattis! Hönor eller en get, nääh varför inte en hustomte som kan sköta dina sysslor o du kan ligga i fåtöljen o äta praliner.

hönsmamman sa...

Hallå, varför kom jag inte på den idén. Är det försent nu tro? Vimlar hela Haiti av höns redan?

Haakon sa...

Grattis gamling

he he he

Katarina sa...

Grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en skön dag. Hälsa familjen! Kram

Anonym sa...

Grattis Hjärtat på födsledagen!
Hoppas att du haft en bra dag!

Jag kommer att arbeta både julafton och annandag jul så vi kommer upp till er någongång efter jul! Kramar till dej och de andra kan oxå få en liten kram!
Kära svärmor och Kjelle hälsar.

Jenny sa...

GRATTIS!!!!!

Cin sa...

HURRA

CIN sa...

HURRA!!

CIN sa...

HURRA HURRA HURRA!!!

Cin sa...

HURRA GRATTIS HURRA!!

Cin sa...

HURRA GRATTIS HURRA!! GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!

Cin sa...

HURRA GRATTIS HURRA!! GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!

Cin sa...

HURRA GRATTIS HURRA!! GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!
(hur många är vi uppe i nu???)
Hoppas iaf att du fått en toppen dag!!
kram

Skåning i södermanland sa...

hmm cin , är på rätt spår

Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra
Hurra

32 st hurra

hönsmamman sa...

En massa hurra - HURRA! Jag är omtyckt o beundrad alltså ;-)