onsdag 16 december 2009

Snigel

Äntligen sista dagen i skolan avslutad. Kanske man skulle kunna känna nån sorts ro o stillhet nu. Nu är även alla julklappar inslagna. Återstår bara städningen.

I skolan var de så snälla så de hade listat ut en regel. De bestämde sig för att börja när jag klev innanför dörren, för är man söligare än mig då fick man skylla sig själv. Alla borde hinna ikapp o om mig. Så det var ju en bra hållpunkt.... typ... kanske.... Jag behövde iaf inte jäkta, men alla efter mig hade ingen ursäkt :-)

Och nej, inget nytt än. Som den dramaqueen jag är lär jag blogga från mobilen när det är dags, så var lugna. Dessutom är det ju faktiskt hela 2 dagar kvar!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Det vore mer än coolt om din bebi föddes den 23:e dec, då fyller nämligen jag år. Då kan jag och bebben fira ihop, för det finns ingen annan som har tid. Alla mina presenter har varit inslagna i tomtepapper för något annat finns inte att tillgå i affären strax före jul. Och, på tal om presenter, hur många har råd att köpa presenter till obetydliga lilla mig dan innan jul??? Ingen. Nej, jag tar tillbaka. Inte födas den 23:e, Bebbe. Gör inte så mot dig själv.

Cin sa...

Härligt att skolan är klar!
Du får ursäkta, men alla som säger att jag har stor mage... visar jag din bild för ;-) då ser de genast att jag på dessa 100 dagar kommer bli större än nu.... hehe

Madlar sa...

Blir nog ett litet Jesusbarn ;)

hönsmamman sa...

Om jag själv får bestämma så tar jag det natten till den 21:a så hinner jag hem till jul, blir perfekt det =)