söndag 6 december 2009

Hink-tricket

Jag är så fruktansvärt törstig på kvällarna nu för tiden. Och kallt vatten är favoriten. Kanske därför mina fötter ser ut som 2 stora stubbar. Dessvärre gör det att jag behöver halta upp med mina kryckor på nätterna en 3-4 gånger om jag dricker mer än 1 dl senare än kl 18 på kvällen.

Inatt räddade min nya memory-skum madrass mig. För jag ligger verkligen o resonerar med mig själv varje gång. Det gör förbannat jävla ont och jag orkar verkligen inte gå upp, men jag kan inte hålla mig. Är det värt o kissa på sig, somna om snabbt medans det är varmt o ta itu med det imorgon? Men som sagt vill jag inte förstöra min nya sköna memory-madrass, så jag pallrar mig upp på toa varje gång.

Man skulle vara man, då hade man kunnat hänga ut sig över kanten bara o ställt en hink under.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Fy fan, jag liiiider med dig!! Men tänk så smal, lätt och snygg du kommer att vara när du klämt ut ungen! Eller, åtminstone kommer du att känna dig de tre ovan nämnda adjektiven. Behöver ju inte ha m sanningen att göra alls.

Cin sa...

Din stackare, jag slipper iaf kryckor :-)
Glöm inte vad en kille skulle kunna göra med en petflaska... men frågan är om det skulle hjälpa.. killar skulle inte klara av att vara gravida.. iaf inte se snorren för magen... :-)
Bara tolv dagar kvar ;-)

morsan sa...

Hade du varit man hade du inte varit i ovan nämda situation och då hade det inte varit något problem.

hönsmamman sa...

Flygis: Behöver bara uppnå 2 av de 3. Snygg är jag ju redan ;-)