torsdag 3 december 2009

Dags o packa

Igår kväll lades vår hemtenta ut som ska vara inne på fredag nästa vecka. Boken vi skulle använda måste jag tyvärr antagligen fjärrlåna vilket innebär att det tar en vecka minst innan den kommer. Har jag tur har jag ett dygn på mig o fixa tentan. Känns smått stressande faktiskt.

Men eftersom jag då inget kan göra idag förut att se gårdagens inspelade Grey's Anatomy med gott samvete, så var det precis det jag tänkte göra. Tills jag insåg att maken hade spelat in Nickelodeons stillbildslogga i 8 timmar. Han måste ha tagit mitt "du behöver byta kanal på boxern" för "du behöver inte byta kanal på boxern".

Så jag gick raskt vidare i min dagordning o tänkte packa BB-väskan. Väskan blir nog inte packad iofs just idag, men jag har inhandlat lite godis att ta med. Nu återstår bara utmaningen att inte äta upp godiset i förväg utan verkligen packa ner det i väskan som jag ska packa imorgon. Eller i helgen, eller i nästa vecka nångång. Antagligen efter att jag köpt mer godis.

Inga kommentarer: