tisdag 22 december 2009

Multimedia message

Jag ska aldrig aldrig aldrig nånsin mer ha fler barn. Eftervärkar e ju fan inte o leka med. Fast dom e bra söta iofs. Barnen alltså. Men jag delar rum med en kvinna from hell. Pratar hela tiden i telefon o skriker när hon pratar, så snart kör jag ner telefon i halsen på henne. För er som vill ha lite mer info (kan ändå inte sova för telefonpratandet) så va det tur vi inte vänta på taxin. Jag var öppen 8 cm när jag kom in o hon e född 5.25. Taxin skulle komma 5 o det är som sagt ett par mil. Men tjockisKlara var 52 lång o 4240 tung o är rätt snäll än så länge.

4 kommentarer:

Haakon sa...

Grattis till er lilla Klara
Till hela familjen Z

Cin sa...

"ska aldrig någonsin ha fler barn" hur många gånger har vi inte sagt oss själva det?

Jag håller med du... kör ner telefonen i halsen på henne!!!! Eller skaffa silvertejp på hennes käft.

super söt babi!!
Känns som jag har evigheter kvar... :-(

sara sa...

Vad fin hon är och vad glad jag är att det har gått bra för er den här gången

KRam

Anonym sa...

Vad fin hon är! Bedårande. Och härligt med bärsjalen :) Längtar själv nu. Fin mössa med barbarfamiljen!