torsdag 10 december 2009

Knak

Det är fan skitläskigt att gå på toa i de lokalerna där jag har min studieplats. Eftersom det är kontorslandskap så är ju toaletterna allmänna. Rätt nybyggda o fina o eftersom dom är just nybyggda antar jag att dom håller en viss standard. Som att dom ska hålla för personer som inte är gravida men väger kanske över 100 kg, för sådana finns faktiskt. Men själva toalettstolen hänger direkt på väggen o jag lovar att det knakade idag i hela väggen. Jag blev livrädd ju.

Tänk vad pinsamt o öppna dörren lite försiktigt o sen forsar det ut vatten över hela golvet. Vem ringer man? Vad säger man?

Hej, jag har haft söner toan. Det är vatten överallt (förhoppningsvis bara vatten) o en sprucken toastol ligger på golvet i tusen bitar o jag är jätteledsen över att jag är så tung, förlåt mig...

4 kommentarer:

Cin sa...

hahahhahaaha!!!
Fast nu är det ju en väldigt kort tid kvar.. vad är det du studerar?
kram

Tuppen sa...

Se till att ta reda på var Ballofix-ventilerna sitter på vattenledningarna innan du sätter dig. Så om hela muggen skulle rasa så kan du snabbt som fan stänga av vattnet! :-)

hönsmamman sa...

Cin: Det jag tentar i just nu är barnlitteratur. Sen har jag en termin kvar av en kurs som heter "Autism - ett annorlunda sätt att tänka"

Tuppen: Det var itne rätt kommentar. Rätt hade varit att skriva att "inte är du så tung att den går sönder inte, du min lilla lätta älva. Här, ta lite choklad"

Haakon sa...

Bra skrivit tuppen