tisdag 8 december 2009

Då var det dags gott folk

Eller kanske inte riktigt än hoppas jag. Var hos barnmorskan i morse o bebisen verkade lite stressad först. Kunde vara för att barnmorskan röck (är det ett ord?) upp huvudet från den djupa grop den kilat ner sig i, men i samband med andra symtom så vill dom göra en extra koll med kurva o ultraljud idag vid 3 för o kolla fostervatten. Och vi vet ju vad som hände sist jag var inne på "bara för säkerhets" rutinkontroll. Då fick jag inte åka hem igen, knappt lämna rummet. Så nu packar jag lite i panik, samtidigt som jag inser att jag inte hinner med nån tenta just idag. Förhoppningsvis så ser allt bra ut så jag får veckan på mig att bli klar med studierna.

Nu ska jag gå o leta fram godiset, det får jag absolut inte glömma om det är kört!

1 kommentar:

Cin sa...

Hoppas allt går bra och väntar med iver på uppdateringar sen....