torsdag 16 september 2010

Futtigt?

Haha... När jag läser mitt eget inlägg märker jag att bilden ser lite futtig ut. Den där lilla grushögen tänker ni... Men inne i släpet, som vi dessutom kört 2 vändor finns ju massa grus.

Och släpet ska vi inte tala om. Jag tänkte att jag skulle passa på att öva lite på att backa med släpet för att slippa koppla bort det varje gång jag behövde vända, men jag inser att jag har inte min mor eller min systers tålamod o jag blir bara förbannad för att helvetet svänger precis som det vill ändå. Och dessutom tror jag att jag överlever utan att kunna backa med släp. Förbannat TUR att det inte ingår i körkortsutbildningen.

Dessutom blir det liksom inte lättare för att Tuppen står utanför o ropar "gör precis tvärtom mot vad du instinktivt vill göra" och en 5-åring i baksätet som skriker
"mamma, du backar åt fel håll"
"mamma, ska du verkligen köra så nära kanten"
"maaaaamma, du tänker väl inte köra i diket"
"men mamma, varför börjar du om hela tiden"

1 kommentar:

Systeryster sa...

hahahhahaha