måndag 20 september 2010

Tack tack för all del

Jag fick en kommentar lite längre ner från en som jag inte fått kommentar från förr. Jag får alltid lite prestationsångest när nya ger sig till känna. Hon skrev att hon garva nästan jämt. Bara nästan alltså... Måste jag bli roligare då eller är det för att dom oroliga inläggen är kloka o seriösa? Känner mig inte så seriös så jag antar att jag bör hålla högre rolighetsstandard, och då får jag alltså prestationsångest. Men välkommen för all del, alla nya. Alltid trevligt o ha folk drällandes här.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Låtsas du inte om oss som läser, utan bara skriv på i samma anda, så håller du bloggen på härlig nivå. Man känner sig dock lite som en sån där fönstertittare när man läser "vanligt folks" bloggar... Fast det är ju inte ditt problem utan snarare ens egna!
Är grymt glad att jag en gång för ca 11 (?) månader sen hittade din blogg - den förgyller! Och jag skrattar också ofta gott åt dråpligheter och din underbara humor.

hönsmamman sa...

Nej men hjälp, nu kommer det fler såna här kommentarer som jag misstänker är från någon annan än min mamma eller min syster =-D

Men tack, ska försöka bortse från alla er småfolk ;-)

Systeryster sa...

Det är inte från mig... jag ger mig till känna =)

Anonym sa...

Inte från svärmor heller!
Eftersom jag sen jag slutade blogga brukar kommentera anonymt!
Vi ses till helgen hjärtat!

Catharina med Sockan sa...

F'låt, inte mening att ge dig prestationsångest ;-) Men det ÄR roligt att läsa din blogg och jag är tvungen att dela med mig av vissa av dina inlägg till maken emellanåt då de är så bra.
//Catharina och Sockan

Catharina med Sockan sa...

F'låt, inte mening att ge dig prestationsångest ;-) Men det ÄR roligt att läsa din blogg och jag är tvungen att dela med mig av vissa av dina inlägg till maken emellanåt då de är så bra.
//Catharina och Sockan

Catharina med Sockan sa...

F'låt, inte mening att ge dig prestationsångest ;-) Men det ÄR roligt att läsa din blogg och jag är tvungen att dela med mig av vissa av dina inlägg till maken emellanåt då de är så bra.
//Catharina och Sockan