torsdag 9 september 2010

Lunch

Jag fortsätter på mattemat, fast lite mer seriöst nu. Det här är så jjäkla gott...

Ta en klick turkisk yoghurt (fast han var ju grek iofs)
En lika klick citronmajonäs
Klipp kräftstjärtar
Tärna tomat
Lite salt o vitlök eller nån annan krydda du tycker om

Blanda o sim salabim!

Så fruktansvärt gott på en rostad macka eller som fyllning i en baugette. Eller blanda i varm pasta. Men eftersom jag varken får äta bröd eller pasta så får jag äta bara röran med lite ägg till. Men jag överlever nog det med =) Kanske skulle sett godare ut lite snitsigt uppagt a la matblaska men det ÄR gott, jag lovar


2 kommentarer:

Cin sa...

Mums, måste testa ;-)

hönsmamman sa...

Gör det. Det är skitgott. O man behöver ju inte ta kräftor. går bra med räkor, varm fräst lax eller kall gravad eller vad man nu gillar. Tänkte prova med tonfisk idag =)