måndag 20 september 2010

Säljare? Köpare?

Jag skulle aldrig få jobb som försäljare. Och skulle jag få det så skulle jag bli tvungen att byta jobb för min provision skulle antagligen ligga på minus.

(inser plötsligt att jag stavat schnitzel snitzel i förra inlägget)

Jag tänkte sälja av lite bebisgrejer och gravidkläder på tradera och det gick hyfsat bra, tills jag skulle lägga ut sjalen. Min sköna, fina Sino-sjal som iaf 2 barn bott i. Min Sino där 2 barn legat tryggt och varmt intill hjätat redan på BB. Jag HAR ingen användning för den längre o det finns stor chans att man faktiskt får ett par hundra, vilket hade varit bra inför renoveringen. Jag har förträngt mitt beslut att sälja sjalen i nu snart 3 månader men ikväll slösurfade jag runt på tradera lite för o kolla vad som låg ute o om det kanske var ett bra läge o sälja trots allt.

Men det hela slutade med att jag kände mig så sugen på att lägga ett bud på en blå - jag har alltid velat ha en havsblå - Sinosjal så nu har jag gett mig själv traderaförbud i 3 dagar o 17 timmar.

Inga kommentarer: