fredag 20 januari 2012

Jag är mätt

Det kanske inte ser så gott ut på bilden men jäklar. Tur att jag glömde koka ett ägg till - vilket annars säkert hade varit mer än gott, för redan efter en tredjedel av tallriken poppade tanken " hur fan ska jag orka allt det här" upp. 492 kalorier och det är kräftröra med turkisk yoghurt och citronmajonnäs, grillad kyckling, pasta, massa grönsaker som tomat, gurka och paprika. Aldrig varit så mätt i mitt liv tror jag. Men en kopp te slinker kanske ner trots allt...


3 kommentarer:

Cin sa...

Näääää!
När jag tror att du inte kan sänka mig mer så kommer du med det här. Hur i helskotta hinner du räkan kalorier och lära dig det?
Du gör ju tammefan allt!!!
Jag vill också hajja det där! Hur gör du?
Gosh! Du är SÅ min idol ;-)

hönsmamman sa...

Nä Cin, inte ska du känna dig sänkt. Jag lär dig. Det går fort och det är inte så svårt. Ok. Jag har ju appar, kalkylator o våg till min hjälp.

hönsmamman sa...

Nä Cin, inte ska du känna dig sänkt. Jag lär dig. Det går fort och det är inte så svårt. Ok. Jag har ju appar, kalkylator o våg till min hjälp.