fredag 20 januari 2012

Till Cin

Jag laddade hem appen från Shape up club för jag tycker den är enkel och lätt att lägga in i. Dessutom ser den snygg ut. Däremot så kollar jag ofta upp livsmedel i en annan app som heter kaloriräknaren kort o gott. Där finns allt o man kan söka via märke eller vara och de har även en suverän restaurang guide över till exempel Mac Donalds eller max osv... Ofta slipper jag ju räkna helt. Sen lägger jag bara in alla livsmedel och appen plussar ju av sig självt. Den räknar oxå ut hur många kalorier som jag får äta o ändrar automatiskt efter min vikt. Sen kan man lägga in träning oxå men det får jag väl lära mig sen när jag orkar ta tag i den biten. Så app is da shit liksom =)

2 kommentarer:

Cin sa...

Åh fan.
De apparna har ju jag med.. men har inte hunnit kolla dem ännu. Kanske ska göra det ;-)

hönsmamman sa...

Det tycker jag du ska göra =)