söndag 17 februari 2008

-2 kg

Jag läste nånstans att man ska lära av sin misstag o komma ihåg hur man lyckats tidigare. Jag har gått väldigt sakta ner i vikt fats jag tycker att jag har ansträngt mig o jag har tränat på kvällarna. Varför fungerar det då inte kan man undra? Nu när min nya maskin kom i fredags (den andra gick ju sönder) så tänkte jag att nu jävlar...
Jag satte mig ner o verkligen tänkte igenom hur jag gjorde sist jag gick ner mycket i vikt. Och då hade jag ändå inte tid o möjlighet att träna som jag har nu. Jag bestämde mig kommer jag ihåg o det har jag ju gjort nu med. Jag åt mindre, bättre o inget godis, vilket jag ska göra nu med. Och jag FUSKADE inte, vilket jag gör nu..

Så egentligen borde allt handla om fusk. INGET FUSK! Bara det att det är så tråkigt att inte fuska... Men eftersom jag fick en flygande start med minus 2 kg utan ett enda steg på maskinen på grund av magsjukan så borde det ett toppen-tillfälle att passa på nu med mitt nya liv.

Det här inlägget skriver jag egentligen mest för min egen skull för nu känns det som om jag berättat för hela världen att nu är det dags o då kan jag ju inte skriva att jag inte gått ner ett gram om ett halvår om nån frågar, vore ju lite pinsamt... Så fråga gärna lite då o då så har jag press på mig ;-)

Inga kommentarer: