fredag 8 februari 2008

I´m a looser baby, so why don´t you kill me...

Är man den ultimata hemmafrun/lantisen nu när man till o med sitter hemma på dagarna o beställer saker från TvShop?? Jag skulle kunna försvara mig med poänger som att den var billigast där (mkt billigare till o med), det är ett känt företag så jag känner mig trygg att betala över nätet o med att det är skönt att få det hemkört till dörren när det handlar om så stora saker... Men faktum kvarstår - mina fördomar om att det bara är hemmafru-looooooosers som handlar på TvShop måste ju antingen då tas tillbaka eller så är jag numera en looser själv? Jag vet faktiskt inte riktigt vilket än... Men iallafall så kunde min trappmaskin inte lagas överhuvudtaget så jag inte bara känner mig som en stor elefant utan jag är nu utan träning. Typiskt - just nu när det började gå bra.
Men för att inte behöva spräcka ytterligare en usel trappmaskin om 3 månader så tänkte jag satsa på en större, mer robust version denna gång. Att den tar upp halva vardagsrummet o bara o endast enbart kommer vara i vägen är smällar man får ta i jakten på sin ungdomliga figur. Och skiljer det över 1500 kronor på Intersports variant o TvShops samma anordning så erkänner jag... Jag har shoppat loss på TvShop.

Inga kommentarer: