söndag 17 februari 2008

Fy fan vad jobbigt

Åh, jisses. Vad fan har jag gett mig in på? Jag är helt slut. Ikväll har jag testat min nya maskin för första gången. Antingen så har jag legat av mig fruktansvärt på 2 veckor eller så är den tusen gånger bättre än den förra. Man kan ju hoppas på det sista så kanske det händer nåt här hemma. I reklamen så sa dom att det räcker med 15-20 minuter om dan för att hitta formen, men jag hörde till er alla feta amerikaner som borde träna o vill träna, men inte orkar träna - här behöver ni bara anstränga er en kvart o sen sitter festblåsan som gjutet!

Men jag måste ge den lite credit, jag trodde jag skulle dö efter en kvart och efter 35 minuter gav jag upp o nu sitter jag här o bloggar, hinkar vatten o dryper av svett... Så vem vet, jag kanske bara behöver offra en kvart de dagar jag egentligen inte har tid. På trappmaskinen stod jag ju 2 timmar ungefär o visst blev man svettig men kom ungarna sent i säng o disken skulle göras så blev det nästan som ingen idé kändes det som att ställa sig. Men nu kan jag ju snabbträna lite såna kvällar o ändå känna att det ger nåt. Jag är NÖJD =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du träna !
Borde en annan också ta och börja med

Anonym sa...

Bravo!
Önskar jag hade plats att ha en crosstrainer här hemma...

Anonym sa...

ja, den är jättelätt o ha o göra med men den tar tyvärr lite plats även om det inte är så mkt.. Men nu gäller det bara att övervinna nästa hinder - att inte somna med barnen kl 7 varje kväll...