tisdag 5 februari 2008

Det lät bra

Man kan faktiskt önska sig mindre byst. Till alla er av manligt släkte som nu läser min blogg så kan jag tala om att det faktiskt går att vilja ha lite mindre rattar. Jag har aldrig klagat förr men efter 2 barn o en hel del ammande så känns dom enorma. Det är tungt o dom är i vägen (jo, det är tekniskt sett möjligt för dom att vara i vägen). Jag kan inte springa, ni kan ju tänka er hur det ser ut. Jag kan inte ha vanliga kläder för passar längden så får jag inte ner tröjan o får jag ner tröjan över så bysten så är längden på tok för lång. Men sen så såg jag denna fantastiska beskrivning av en BH. Man måste ju bara slå till..

Tänk dig att dina blusar och klänningar alltid sitter perfekt. Med Minimizer BHn - framtagen speciellt för dig med lite större byst - formas bysten perfekt och du minskar bystomfånget med upp till 4 cm omedelbart.

Sagt o gjort, idag kom den beställda mirakelBH:n och efter ett raskt av med kläderna o på med underverket kunde jag snabbt konstatera att mina tjusiga blusar (om jag hade haft några) kommer iallafall inte sitta snyggt. 4 cm var nånstans? Det ända som hände var att min byst la sig som en stor korvlimpa mellan armhålerna. Jättesnyggt - ni kommer icke att få se en bild =(

Men kanske sen när man gått ner den vikt man ska o bysten
förhoppningsvis minskat lite på naturlig väg ska jag damma av den otroliga, obeskrivliga dundersuccén till BH där den nu ligger längst in i en byrålåda o hoppas att den passar då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får du inte ont i rygg & axlar ??

Anonym sa...

Har du fått hjälp någon gång att prova ut en bh? Triumph är bäst i Sverige på det, men kanske inte finns där uppe?

I Borlänge finns de,det vet jag eftersom jag varit där
Och jag tror att det kan vara värt resan om du inte testat det

Anonym sa...

Jag antar att den kostade en del den där mirakelbh:n!
Tänk om den inte passar sen?
Kan du inte skicka tillbaka den, och hävda ångerrätten!

Anonym sa...

Tack för alla omtänksamma kommentarer. Sara: jag har provat ut triumph amningsBH men ska väl göra nån tripp till en riktigt affär snart. Jag har väl berättat vad som hände på BH-partyt som Mikaela hade =)

Svärmor: Jag kan lugna dig med att den var på rea o kostade 98 kr (om det inte var 49 till o med) annars hade jag nog inte vågat beställa utan att prova. Jag spar den o ser om den passar nån gång framöver i livet =)