lördag 25 oktober 2008

Bloggtorka

Snart ska jag börja blogga på riktigt igen oxå. Har haft ont om tid o inga dråpliga berättelser att komma med. För er som gillar storhönans filosofier (jag vet att ni e 2 st iaf så minst 2 kommentarer vill jag ha *S*) så kan jag berätta att hon lärt sig höger o vänster, fast hon säger höger o mönster av nån konstig anledning. Men hon är jätteduktig o hon kan det verkligen. Idag pratade vi om olika saker o om de satt till höger eller vänster o jag tänkte lura henne lite... Jag frågade vilket håll näsan satt åt? Efter en stunds betänketid svarade hon - fram! Så hon var inte så lättlurad *S*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart hon inte är lättlurad ju. Smart unge... =) Brås på mig tror jag bestämt.... hiihi

hönsmamman sa...

På dig? Har DU varit med min man menar du? Fy dig o vänstra inom släkten. Vad gör ni egentligen på era "körlektioner" *S*

Anonym sa...

tycker att du borde ägna minst ett inlägg i månaden åt storhönans störtsköna kommentarer! fram för mera sånt! ;)

Anonym sa...

Ja, jag får börja slänga in lite kommentarer när jag har torka =)