tisdag 28 oktober 2008

Otroligt!

Jag säger det redan från början så ni vet... Jag tänker i följande text skita i allt vad jantelag o självgodhet o sånt heter o enbart höja mig själv till skyarna. Jag har arbetat med mitt 4:e av 5 uppdrag i min företagekonomiska kurs jättelänge känns det som. Hela uppdraget gick ut på marknadsföring och annonsutformning vilket jag kände mig mer än urusel på. Om jag nån gång öppnar eget kommer mitt företag gå så bra redan från dag 1 att det inte blir några som helst problem för mig att leja bort reklamdelen. Det tänkte jag också hävda å det bestämdaste till läraren när jag skulle få tillbaka mitt underkända uppdrag. Har dragit mig i flera dar dessutom med att ens skicka in det fast det varit klart för jag vill inte få det rättat.

Idag kom svaret att jag skulle logga in för att se mitt resultat o hela dagen har jag undvikit det o bara gått med en stor klump i kroppen. Jag ville inte ens se mitt resultat. Jag kommer aldrig starta reklambyrå den saken är klar. Motvilligt loggade jag in nu på kvällen för jag ville ändå veta om jag skulle få lov att jobba järnet imorgon för att göra om allt eller om jag kunde ta en halvdag som jag tänkt o åka o rida med tjejerna hos deras moster.

Till min stora förvåning har jag gjort allt rätt o kommentarerna var endast bra. Fick MVG på hela uppdraget. Förstår inte riktigt hur detta kunde ske - helt ärligt faktiskt! Men fan vad jag är stolt över mig själv just nu. Jag är fruktansvärt bra *S* Är så lycklig o nu kan jag ta det lugnt i morgon o njuta av mina små hönor. Fast nån reklamare blir jag nog aldrig o jobbet lejer jag bort ändå, så kul var det inte.

Inga kommentarer: