tisdag 7 oktober 2008

Natt 2

Natt nummer 2 var ganska OK. Storhönan vaknade runt tolv-slaget för att gå på toa men somnade sen om i sin säng. Lillhöna vaknade sen strax efter 6 o som jag befarade gick det då inte att söva om henne när hon kröp in till mig. Storhöna låg dock redan i min säng. När hon kom dit har jag ingen aning om, jag har inte vaknat *S* Men JAG har iaf legat i min säng hela natten o inte i en trång barnsäng... Nu har jag släpat ut garderoberna så deras rum börjar ta form o ser riktigt bra ut. Garderoberna står dock ute i hallen som nu minskade till minimal yta men nerför trappen släpar jag dem inte själv. Viljestyrka fixar det mesta men även jag inser mina begränsningar. Men snart hoppas jag att vi kan hjälpas åt den käre barnafadern o jag o släpa ner åbäkena i källaren. Nu ska jag upp o lägga mig o se med spänning fram mot natt nummer 3.

Inga kommentarer: