söndag 19 oktober 2008

Vaffö?

Jag vet inte riktigt var jag fick den befängda idén ifrån? Att jag på min lugna, sköna, ensamma kväll skulle sitta framför tv:n med te o godispåse (uppdrag nr 100-nånting "köp en stor påse godis". Det är sant, jag lovar) o se spökprogram. Jag älskar ju ghost whisperer, men det är ju alltid fotboll nånstans i världen så jag hade en hög avsnitt inspelade som jag då såg igår när maken var på fest och inte ens skulle komma hem på natten. Idiotiskt! Jag sov med en lampa tänd i varje rum och drog en lättnadens suck när barnen trippade in till min säng på natten. Aldrig mer ska jag se spökisar när jag är alldeles ensam...

6 kommentarer:

Anonym sa...

hihi jag ska hålla dig sällskap nästa ågng, men då ska vi se LÄSKIGA saker, inte ghost whisperer.... :P

Anonym sa...

Nä, GW e egentligen bara läskigt en liten stund o om man e ensam hemma men ikväll såg jag en film så va döläskig. Hade inte Dala varit hemma så hade ja garanterat inte sett. Den ska du se... Läskigaste på länge.

typBaeckman sa...

Du, jag vart lite rädd när jag gick upp på morgonen, trodde att du slängt ut honom eller nå :P

hönsmamman sa...

Hehe, nä han e fortfarande välkommen *S*

Anonym sa...

ghost whisperer? blir du rädd för sånt? hannah, ska vi ta med oss dead silence och visa? ;)
det märks att ni är släkt iaf ;P

Anonym sa...

Men det är inte läskigt EGENTLIGEN, sluta retas nu *S* Men jag var ju alldeles ensam hela mörka natten o det e ju faktiskt spöken vi talat om!