lördag 9 maj 2009

Där satt den

Det tog hela dagen, men nu är den på plats. Pappelappan fick börja hemma för att bota värken från vurpan igår. Lite micklande men den kom på till sist, och jag är grymt glad över att jag slapp backa med släp med den grejen som last. Sen var det bara själva avtagandet kvar men då hade de fått in snitsen, så det gick ganska smidigt faktiskt. Hissa upp o sen bara köra ut släpet o sen sänka ner. Eller "bara" o "bara", lätt för mig o säga som inte gjorde alltför mycket av det tunga arbetet =)

Men nu står den på plats iaf. Den ska väl få sjunka ner lite innan vi ställer den helt rätt o rakt, sen blir det målning och plantering av en liten fin minirabatt. Jag vill gå ut nu fast det är mitt i natten o börja dona...



1 kommentar:

haakon sa...

Där kommer dom ha skoj i många år