torsdag 21 maj 2009

Lårkaka

Har jag glömt att blogga om min man? Det kanske jag har. Han har lekt fotboll med dom stora pojkarna i Orsa o glidtacklat sig till världens lårkaka på insidan över knät. Jodå, han blev körd till akuten för detta oxå. Första helgen trampade han en spik genom foten, helgen efter vurpade han som bekant på cykeln o förra helgen alltså detta som nu har utvecklats till ett rejält blåmärke. Dessutom haltar han omkring o kan inte böja knät. Vad som kommer hända nu i helgen vill jag inte ens tänka på. fast överkroppen gissar jag på då den är relativt oskadad för tilllfället. Tycker han ska börja ägna sig åt sporter som virkning, korsord eller nåt annat stillasittande

2 kommentarer:

skånepågen sa...

Skrattar

Snacka om att vara inne i en ond fas

Linda sa...

Vilken otur din karl haft. Men en olycka kommer sällan ensam sägs det ju! Dock kan jag tänka mig att tre är nog;)

Kramar