tisdag 26 maj 2009

Panik panik

Ultraljudet som jag trodde var 10.30 var redan 9.30 vilket gjorde att jag hade smått panik när jag upptäckte det runt 9.27. Men 9.33 var jag där så jag hann.
Kunde inte andas dock, men jag hann.
Körde kanke lite för fort, men jag hann.
Kunde inte springa för då trillade byxorna ner, men jag hann.
Tog fel hiss o fick gena genom förlossningen, men jag hann.

Kanske bra o stressa lite, hann liksom inte ens bli nervös. Men nu har jag det svart på vitt, eller egentligen vitt på svart då bebisen är vitt flimmer på skärmen. Den 19 december hade dom tänkt att den skulle titta ut och allt såg bra ut så här långt iaf. Fast nu ser man inte så mycket mer än ett pickande hjärta o ett par fäktande armar, men ändå, det räckte för mig.

Och fördelen är att jag kan lägga ut tvillingvagnen på annons för den lär jag inte behöva =)

5 kommentarer:

morsan sa...

Va skönt att allt verkar bra. Kanske blir en liten trevlig födelsedagspresent?

Sara sa...

Åh vad skönt!

hundra23hundar sa...

Skönt! Va glad jag blir! =)

typBaeckman sa...

Vad skönt!=D men jobbigt att den kommer i December, då har man ju inga pengar att köpa present för :P

hönsmamman sa...

Eller så går jag över några dar så kan du köpa massor me presenter på mellandagsrean ;-)