måndag 4 maj 2009

Ja, jag blir irriterad i trafiken ibland

Jag vet att jag inte är den bästaste i sverige på att hålla den exakta fartgränsen. Men jag är inte heller den som blir superirriterad när andra framför mig gör det, för det är ju trots allt det man BÖR göra. Men när en fin ny Volvo cross country framför mig ligger i 50 på 70-väg o dessutom bromsar vid varje mötande bil då blir jag både irriterad o rädd. Irriterad för att han ska ligga just framför mig o fåna sig o rädd för att om man blir så osäker så man måste bromsa vid varje mötande trafik, då borde man inte ha körkort alls.

Sen hörde jag en låt på radion, glömde bort volvon o började gråta. Det är nåt fel på mig o mina hormoner. Och då ska nämnas att låten var Markoolio och Linda Bengtzings "värsta schlagern" vilket inte är den mest kända kärleksballaden direkt.

Inga kommentarer: