lördag 6 november 2010

10 månader o knappa 14 dagar

Jag har liksom inte tidigare nämt att miniägget börjat vingla sig fram. Hon är trots allt bara 10 mån så ni skulle väl antagligen tro att jag såg det jag ville se om jag hade påstått för över en vecka sen att hon gick både 2 och 3 små myrsteg. Dessutom var det svårt att fånga på film, men idag lyckades jag. Jag kallar det bevismaterial A. Bevismaterial B är att hela hennes rumpa är ett enda stort blåmärke då hon övar ihärdigt och flitigt.

Ni får vrida antingen huvudet eller datorn för jag har inte lärt mig att rotera filmer än och hon gjorde sig liksom bäst på den här ledden.

3 kommentarer:

Jozzan sa...

Åhhhh vilken duktig tjej!!!

hönsmamman sa...

Ja tack visst e hon, men ja tycker hon e för liiiiiten för o gå redan...

Catharina et Ebba sa...

Sååå coolt! Väntar på att min lilla ska ta de första staplande. Idag körd hon sin gåvagn med bravur för första gången. Snart kanske snart :-)