onsdag 10 november 2010

I....am....mamma.... wriii....


Hon tittar lite skeptiskt på mig o min nya arm, men den funkar över förväntan. Jag känner mig som värsta androiden men min gripklo i plast. Tyvärr får jag inte behålla den för jag har beställt den åt min far så att han dels ska kunna nå högt o dels även kunna plocka från golvet utan att behöva böja sig. Vi testkörde den lite så vi visste att den fungerade och jag kan med stor lätthet o (här skulle jag vilja skriva pressisi... preciti... precision... ja ni fattar men jag fick hjärnsläpp o ju mer jag stavar det i huvudet ju mer fel låter det så...) Även storhöna manövrerar gripen utan problem så då ska väl inte min totalt otekniske far ha några större problem kan man tycka.

Varför visste man inte att såna här fanns så lättillgängligt när man var gavid o bara vill dö när man skulle plocka upp saker från golvet. Är rätt sugen på o beställa en till mig själv med.



Inga kommentarer: