söndag 28 november 2010

Badbadabom

Idag har jag hämtat upp de där läckra underkläderna som jag skrev om. Och jag är jättenöjd. Jag brukar aldrig hitta BH:ar som passar för allt snyggt är för litet o allt som passar är hudfärgat o riktar sig till typ 87-åringar känns det som.

Sist jag köpte nytt så var det svärmor som betalade. Det blev svarta läckra saker som kostade skjortan o resulterade i att miniägget blev till. Men ärligt talat så kan jag bara ha dem max en dag i taget då o då för jag får ont i ryggen av dem. Kanske är det för att dom koncentrerar tyngden precis under hakan och gör mig framtung, plus att miniägget kommer så långt utifrån kroppen att hon blir jättetung. Så nu går jag mest i fula saker som dock bekvämt fördelar vikten över en större yta o skonar min rygg.

Så skit samma om dessa inte håller for ever and ever. Dom var billiga, passade BRA, sköna, snygga o fördelade tyngden nånstans i mitten av superläckra klyft-bh:n och supersunket så jag är mer än nöjd.

Jag skulle så gärna vilja visa er men det tar ju emot o flasha tuttsen på nätet liksom (hur många klickade förresten på länken o trodde det skulle vara badabom-bilder *haha*)

Inga kommentarer: