fredag 13 juni 2008

Jante - vad?!?

Idag befanns nog hela mitt inre jag i total kaos. Kroppen måste ha varit i fullständig chock över det hastiga beslutet att den inte orkade protestera. Så nu måste jag nog säga att det ultimata testet är utfört o slutfört *S*

Jag och hönorna åkte till storstaden Mora med en vän o hennes dotter för att gå på öppna förskolan. Den var tyvärr stängd så vi tog en fika istället. Storhönan beställde ett stort wienerbröd o en juice o till lillhöna köpte jag en vanlig bulle. Kompisen beställde oxå diverse gott. O hör o häpna nu - till mig själv - TE! Endast o enbart te. O inte smakade jag av barnens godsaker heller fast dom inte orkade hela nån av dem. Jag är så förbannat stolt över mig själv (jantelagen har aldrig bitit på mig). Jag är nog den bäste bantaren i byn just nu *S*

Inga kommentarer: