söndag 22 juni 2008

Midsommar


Härliga midsommar.. Vad är mysigare än ett äkta varmt hederligt sommarspöregn? Vi kurade ihop oss alla 3 under vårat stora paraply (som jag för en gångs skull varit förutseende nog o tagit med mig) o fikade medan vi väntade ut regnet så dansen kunde börja.

Vi hann väl med en 3-4 danser innan hönorna hittade största vattenpölen nånsin som det häftiga men korta, intensiva regnet hade åstakommit.


Sen intog vi en lugn middagsgrill med systeryster o trolovad. Även där kom det såklart en liten störtskur men som tur var har vi ett enormt parasoll så vi byggde koja då med o sen blev det faktiskt strålande väder.

Men tänk att det alltid e nån som ska apa sig på bild *s*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, de e hopplöst!
Kjelle apar sig nästan jämt när jag vill fota honom, så man får försöka göra det i smyg!
På alla våra semesterfoton så har jag en apa som sällskap *S*

hönsmamman sa...

Han hade nån bra förklaring på varför han gjorde sådär men jag minns den inte just nu.. återkommer..