lördag 28 juni 2008

Sudda sudda sudda bort din.....


Ja, vad säger man? Jag lyckas inte riktigt sudda ut den där minen från plytet utan det verkar som om jag får dras med det. Men jag vill poängtera att han ser ganska bra ut i normala fall. Hade han sett ut så här på riktigt hade han nog fortfarande varit singel - eller iaf inte gift med mig *S*

Men om ni tittar noga nu så ser ni att han sitter bakom ratten, hör o häpna. I torsdags så körde min syster (som kommer vara hans handledare) ner honom på en stor öde parkering o tvingade honom att byta plats. Så nu har han kört första riktiga gången o han var såååå duktig. Nu kom dom aldrig upp i nån direkt hastighet eftersom det var just en parkering men nu vet han vilka pedaler som är vilka iaf o hur det känns. O vad jag vet fick han bara motorstopp en gång... Sen ska dom upp på flygfältet o köra snabbt *S* Jag och barnen gick upp till hembygdsgården ovanför för att inte vara i vägen. Jättekul att leka i alla små hus o klättra överallt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha... ja, faktikst bara en gång... Duktigt... =)
/H

Anonym sa...

Hejsan! Hittade din blogg på familjeliv :-) Alltid kul med nya bloggar att läsa!

Kram från en annan "inflyttad" Orsakulla, snart i exil med barn på samma dagis! Kika gärna in till mig...