måndag 9 juni 2008

Massproduktion

Jag måste bara posta ett inlägg till när jag ändå har tid. När jag har lugn o ro omkring mig o hönorna sover i sina små reden. BTW (by the way betyder det ifall nån inte förstod) så provade vi en ny läggningsteknik idag. Pappalappan o tillika glimten i mitt öga la båda barnen igår när jag var på min boxning o fick nog lite blodad tand. För hur mysigt är det inte att lägga ett stycke 1 åring som ska pussas o gosas o sen somnar så sött för sig själv utan problem? Så idag gick alltså min mjuke make in med sin yngsta o la henne medans jag o storhönan låg o läste bok. Något vi inte gjort på länge. Sen lillhöna föddes typ. Både hon o jag har nog saknat det. Visst läser jag böcker ibland men då läser jag bara. Nu pratade vi om bilderna o läste sakta, sakta o hade det riktigt mysigt. Sen efter lite kli på ryggen så somnade hon så gott.

Men - det var inte det detta skulle handla om. Jag lyckades så gott som fånga lillfrökens "ja, jag-står-upp-i-stolen-fast-jag-inte-får-o-vad-ska-du-göra-åt-det-då?" min. Här kommer den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad ska man säga! Underbart!
Lite lik Farfar när han är på lyset! ;)

Anonym sa...

*hahahahaha* Ja det har du rätt i. Jag riktigt ser farfar framför mig på bilden som man skulle kunna sätta bredvis o skriva "lika som bär" på =)
Din käre son sa exakt samma sak!