måndag 11 augusti 2008

Elektronik *suck*

Lite irriterad då vår lilla dator som jag använde så mycket dog. Förmodligen moderkortet. Nu gäller bara rädda det som räddas kan. Många bilder, inklusiva semesterbilderna (inte dom som mannen tog utan minneskort i kameran dock för dom existerar ju inte ändå *S*) hade vi inte bränt, så vi har lämnat in den för att dom ska försöka kopiera hårddisken innan den lämnas in på service o allt garanterat försvinner för gott. Men det jobbiga är att den stora datorn som jag skriver på nu inte har nån minneskortläsare o jag vet inte varför jag inte lyckas hitta kameran som flyttbar disk så några bilder blir det dessvärre inte förrän jag listat ut va i helvete det är som är fel.

Vi hade stort släktkalas i helgen men tyvärr får vi alltså vänta på bilderna då...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet hur det är med dator strul :-(
Köpt ny hård disk , minne till , väntar bara åp en ny sata kabel ! sen skall den komma igång :-)

kommer ha 5gb minne:-):-) :-)