fredag 22 augusti 2008

Man är väl smart *S*


Just det - måste ju visa er min senaste grej. Jag tänkte fortsätta på silvertejpstemat. Vi har ju ett gammalt körsbärsträd vid knuten o förra året blev det inget men iår kom det ett gäng bär. Men dom sitter ju så förbaskat högt o jag är rädd att jag kommer braka igenom tak o allt om jag ger mig upp på taket på skjulet där jag egentligen har en idealisk plockplats. Så jag vanärade den svenska flaggan med att slänga ner den på marken (den var i vägen upponer) o sen tejpa fast flaggstången med barnens röda kratta. Sen var det bara att börja kratta ner bär. Gällde att ha koll på vart dom landade förstås. Imorgon tror jag att jag ska tejpa fast en hink under för att utveckla min kreation *S* Storhöna gillade bären medans lillhöna tyckte nog dom var för sura. Dom var lite sura men man vande sig snabbt. Hennes tröja går nog dock inte att rädda...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder!

Förresten så har jag oxå ett gäng bilder som jag kan skicka till dej!
(de som Daniela tog när ni var här, jättefina)!
Kram till er alla

Anonym sa...

Du får jättegärna skicka bilder. Blir lite plåster på såren iaf.. Den hon tog i hallonbusken var jättefin *S*