måndag 18 augusti 2008

Silvertejp

Vi har ju 2 vildvuxna vinbärsbuskar som breder ut sig värre än ozonskiktet här hemma, så jag tänkte en gång för alla försöka spika ihop en ställning o palla upp grenarna med. Den busken som är värst visade sig vara 2 buskar, så jag har alltså 3 buskar som spretar åt alla möjliga håll. För att få bukt med dom 2 tyngsta så tänkte jag att jag måste få bort den förstas grenar så att jag ser o får plats. Dom var inte så många o så tunga så jag tänkte att jag tejpar upp dem så får vi se sen.
Kanske inte det optimala att stötta upp vinbär med silvertejp (men jag har läst på ett forum att silvertejp fixar det mesta) men ni måste väl ändå ge mig nån sorts poäng för den kreativa idén *S*

2 kommentarer:

Haakon sa...

ståltråd
det syns inte

Haakon sa...

men anvænd något av gummi , ståltråden kan skæra igenom