söndag 31 augusti 2008

Sveda o värk


I början tänkte jag att hur i hela fridens namn (fint jag skrev va o inte med en massa svordomar) ska jag kunna sälja nåt som smakar så fruktansvärt illa? Nu har jag inte smakat gula dunken men den som är smaksatt med äpple o tranbär. En geleaktig sörja som smakade beskt o strävt o skit helt enkelt. Men jag tvingade i mig den o tänkte att jag vänjer mig väl. Jag gurglade o "raggargroggade" men inte blev det bättre. Sen när jag tänkte efter så kom jag på att det jag hade svårast för var den geleaktiga konsistensen så nu när jag spär ut den med vatten så smakar den bara som en ganska osöt måltidsdryck o den flyter ner så fint utan problem *S* Hade ju varit lagom kul o säga till en kund att "drick den, den är superbra, men den smakar skit så lycka till o svälja"
Men nu går det alltså bra o barnen hinkar i sig den som saft så dom älskar den.

Annars gillar jag mer deras andra produkter. Salvor som tar bort insektsbett (eller svedan av dem iaf, annars hade det varit mirakel på hög nivå) o när jag dragit benet genom ett snår av brännässlor smorde jag in o svedan försvann på en gång. Var lite skeptisk i början men jag måste säja att jag är grymt positivt överraskad...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article14491.ab

2 kommentarer:

Anonym sa...

De e bra det att den hjälper så bra mot brännässlor för den sitter bättre kvar på benen än potatismjöl!

ps/ jag använder gelen även på Chili, hon hade eksem som i princip försvann direkt!
En dunderväxt alltså!

Anonym sa...

Den är verkligen bra till mycket *S* Vet att den ska vara bra till djur oxå men har inte så många o prova på. Nån kattstackare då kanske. Min mamma har nån av salvorna till hästarna vet jag så där fick jag snabbt en kund *S*