torsdag 16 december 2010


Det lönar sig att storstäda. Här är det alldeles nya Mario Kart inplastat o allt som har varit borta i över en månad bara för att jag tänkte att jag skulle lägga det på nåt smart ställe tills jag hann slå in det. Sen dess har det varit borta o jag blev mer o mer övertygad om att det åkt med pappersåtervinningen ut.

Det var den positiva nyheten - den negativa var att jag i vanlig anda inte kunde hålla mig till dataskåpet. Utan jag har nu börjat flytta ner hela datarummet i källaren, för att göra datarummet till Lillhönas sovrum. Det är en hel del att pyssla med eftersom jag även måste röja källaren för att få plats med datarummet.

Nu undrar jag bara var jag ska ställa allt jag har i källaren som måste undan för att få plats med datarummet. Tippen kanske vore en ide?

1 kommentar:

Cin sa...

Känner igen det där... du tänkte inte vänta tills efter jul med det röjet? Jag hra tre förråd som jag INTE tänker röja nu, utan när maken är ledig under mellandagana ;-)